טקסט הודעת פורום
6/15/2011 4:26:00 PM
ל ב
כן זה הידראולי, החשש היחידי
נושא:
כן זה הידראולי, החשש היחידי
תאריך:
6/15/2011 4:26:00 PM
מחבר/ת:
ל ב
הוא שבגלל המברג אני אגרום נזק לרפידות.
איזה כלי מומלץ להשתמש?
חזרה לפורום