הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2011 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  כן זה הידראולי, החשש היחידי
נושא: כן זה הידראולי, החשש היחידי תאריך: 6/15/2011 4:26:00 PM
מחבר/ת: ל ב

הוא שבגלל המברג אני אגרום נזק לרפידות.
איזה כלי מומלץ להשתמש?


חזרה לפורום