טקסט הודעת פורום
6/15/2011 5:58:00 PM
זיו פרץ
שיט צודק :o
נושא:
שיט צודק :o
תאריך:
6/15/2011 5:58:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
אגב ממה שאני מכיר הם באמת היחידים.
באמת לא הבנתי למה המראה של האתר שלהם לא מסתדר לי :rolleyes:
חזרה לפורום