הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2011 10:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אחריות די מוגבלת
נושא: אחריות די מוגבלת תאריך: 6/15/2011 10:12:00 PM
מחבר/ת: יוס י

כנגד נזילות בלבד. לא תקלה נפוצה במערכות בלמים מודרניות.

לא נתקלתי בנזילות עם שימאנו (XT/SLX)וגם לא עם אויד ג´וסי שהיו לי
היום אני עם מגורה אמנם, אבל לא בגלל האחריות


חזרה לפורום