טקסט הודעת פורום
| 6/15/2011 10:12:00 PM |
|
נושא: אחריות די מוגבלת תאריך: 6/15/2011 10:12:00 PM
מחבר/ת: יוס י
כנגד נזילות בלבד. לא תקלה נפוצה במערכות בלמים מודרניות.
לא נתקלתי בנזילות עם שימאנו (XT/SLX)וגם לא עם אויד ג´וסי שהיו לי היום אני עם מגורה אמנם, אבל לא בגלל האחריות
|
חזרה לפורום |
|
|