נושא: שפיצים לאופניים תאריך: 6/16/2011 5:58:00 PM
מחבר/ת: dror h
האם יש משמעות לאורך השיח בגלגל האופניים
נשברו לי כמה שיחים שהמידה היא באורך 262 והישגתי מידה 266
השאלה האם ניתן בכל זאת להרכיב את השיחים הנל או שאני חייב אורך 262
שמתי לב שלבורג התופס של השפיץ יש חור כך שמקסימום בזמן ההרכבה יהיה בליטה החוצה
של השפיץ מתוך הבורג לאחר ההרכבה מקסימום נחתוך תקצה :cool:
|