הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2011 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dror h עם תוכן  שפיצים לאופניים
נושא: שפיצים לאופניים  תאריך: 6/16/2011 5:58:00 PM
מחבר/ת: dror h

האם יש משמעות לאורך השיח בגלגל האופניים

נשברו לי כמה שיחים שהמידה היא באורך 262 והישגתי מידה 266

השאלה האם ניתן בכל זאת להרכיב את השיחים הנל או שאני חייב אורך 262

שמתי לב שלבורג התופס של השפיץ יש חור כך שמקסימום בזמן ההרכבה יהיה בליטה החוצה

של השפיץ מתוך הבורג לאחר ההרכבה מקסימום נחתוך תקצה :cool:


חזרה לפורום