הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2011 6:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון סלאמה עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 6/16/2011 6:19:00 PM
מחבר/ת: ירון סלאמה

אני אנסה לעשות זאת! אבל עדיין בקשר לאכות הבלימה, זה טבעי שהם לא עוצרים עדיין בצורה מושלמת או שזה בגלל האיזון?


חזרה לפורום