טקסט הודעת פורום
6/16/2011 6:19:00 PM
ירון סלאמה
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
6/16/2011 6:19:00 PM
מחבר/ת:
ירון סלאמה
אני אנסה לעשות זאת! אבל עדיין בקשר לאכות הבלימה, זה טבעי שהם לא עוצרים עדיין בצורה מושלמת או שזה בגלל האיזון?
חזרה לפורום