הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2011 1:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  גלגלים
נושא: גלגלים תאריך: 6/17/2011 1:26:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

דבר ראשון כמה שפיצים שברת?
שלוש ומעלה אתה צריך לבנות את הגלגל מחדש.

דבר שני, המידה שאתה השגת לא מתאימה לך ה-4 מ"מ האלה הם ההברגה שיש על השפיץ.
כלומר ההברגה תהיה רחוקה מידי ואז לא תוכל למתוח את השפיץ ואין סיכוי בעולם שאתה יכול לפצות על ה-4 מ"מ האלה במתיחה של שאר השפיצים.

האם אתה בטוח שהאורך שאתה צריך הוא 262 או שזה בערך לפי מה שנשבר? כי אם זה בדיוק אז אתה יכול לעלות ל-263 אבל ממש לא ל-266

בנוסף אתה גם צריך לראות שהניפלים החדשים הם באותו האורך של הישנים, ועדיף מנחושת ולא מאלומיניום כי הוא חלש יותר.

אל תשחק עם הגלגל ותעשה ניסויים, זה לא נחמד שקורס לך גלגל באמצע רכיבה :dead:


חזרה לפורום