נושא: כמעט כל צמיג יכול להיות מורכב תאריך: 6/17/2011 7:54:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בתחילת דרכי הרכבתי צמיג "2.4 על חישוק צר של אופני XC, בלי בעיות מיוחדות.
בעצם השלדה היא המגבלה האמיתית שלך.
וכמובן, הצמיגים שתצליח למצוא... הכי רחב שניתקלתי בו לחישוק 700 הוא ברוחב 37, ומיועד לסייקלוקרוס. לדעתי הוא מאוד יתאים לרכיבה על שיבושי דרך עירוניים: http://www.wtb-bike.eu/en/all-terrain-c11-p28.htm
שבת שלום
|