הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2011 8:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר 500watt עם תוכן  ברקס קידמי לא מכוון
נושא: ברקס קידמי לא מכוון תאריך: 6/17/2011 8:01:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt

שלום,
יש לי בעיה עם הברקס הקידמי כבר הרבה זמן, הברקס הוא מאגורה ג´ולי. והוא מתחבר לבולם fox RLC. הברקס יש לו מתאם מובנה והוא מתחבר בשני ברגים ישירות לבולם, אין אפשרות לכוון את הקליפר.
האם מישהו נתקל בבעיה כזאת או דומה לה? איך מסדרים את זה?
תודה איתמר :confused:


חזרה לפורום