טקסט הודעת פורום
| 6/18/2011 11:47:00 AM |
|
נושא: אני לא יודע, אבל.. תאריך: 6/18/2011 11:47:00 AM
מחבר/ת: אור דיין
סביר להניח שיש מספר קבוצות שרוכבות באזור... אני רואה הרבה אנשים רוכבים בנחל אלכסנדר ובאזור ויתקין/בית חרות תנסי לבדוק באתר groopy בכל מקרה אם את מעוניינת או/ו מוצאת אשמח להצטרף אור [email protected]
|
חזרה לפורום |
|
|