הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2011 12:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גרג שטיינפר עם תוכן  תודה על התשובה
נושא: תודה על התשובה תאריך: 6/18/2011 12:41:00 PM
מחבר/ת: גרג שטיינפר

ברשותי יש מוט אוכף שיש בו רק שני מצבים(עליון ותחתון), כשהמוט נמצא הכי גבוהה אז הוא גבוהה לי קצת וכאשר המוט נמצא הכי נמוך אז המצב הזה נמוך לי :-) , לכן אני חשבתי לעשות לו מצב שלישי, לעשות חור נוסף במוט הפנימי לפי מידע מה שמתאים לי, לכן אני שואל את השאלות לפני שאני עושה את זה, אני רציתי לדעת האם זה יגרום לי לבעיות בתיפקוד של המוט כסא, או איך הוא מגיב כשיש לו שלושה מצבים.
אני עדיין לא בטוח אם לעשות את זה או לא, אני פוחד להרוס את המוט.


חזרה לפורום