נושא: 2 זוגות תאריך: 6/18/2011 1:13:00 PM
מחבר/ת: joni levy
לדעתי כדאי לך לקנות זוג אופניים קצת יותר אגרסיביים לרכיבות AM וזוג אחר לרכיבות אספלט - או סייקל קרוס או אופני כניסה זנב קשיח
ולחלק את התקציב בין שניהם.
כך לדעתי אתה תהנה הרבה יותר גם ברכיבות am וגם באספלט.
אבל אם הייתי צריך לבחור מבין אלה הייתי בוחר את ההקלר.
|