הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2011 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  joni levy עם תוכן  2 זוגות
נושא: 2 זוגות תאריך: 6/18/2011 1:13:00 PM
מחבר/ת: joni levy

לדעתי כדאי לך לקנות זוג אופניים קצת יותר אגרסיביים לרכיבות AM
וזוג אחר לרכיבות אספלט - או סייקל קרוס או אופני כניסה זנב קשיח

ולחלק את התקציב בין שניהם.

כך לדעתי אתה תהנה הרבה יותר גם ברכיבות am וגם באספלט.

אבל אם הייתי צריך לבחור מבין אלה הייתי בוחר את ההקלר.


חזרה לפורום