הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2011 1:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  פדלים תתחבר
נושא: פדלים תתחבר תאריך: 6/19/2011 1:04:00 PM
מחבר/ת: שבי א

תתחבר תתחבר תתחבר
(אני חופר??)
לקח לי שנה וחצי להתגבר על הפחד ולהתחיל לרכב מחובר היום אני אומר איזה טמבל הייתי
לא תקבל שום מכה מהפדלים בשוק.אפשר להחליף למגיני ברך בלבד (בלי שוק)


חזרה לפורום