הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2011 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יורם אפרים עם תוכן  שייף את הצבע בצד הבולם
נושא: שייף את הצבע בצד הבולם תאריך: 6/19/2011 2:49:00 PM
מחבר/ת: יורם אפרים

שייף את הצבע בצד הבולם והקליפר.

אולי יש שימסים על ציר הגלגל (בין הקונוס לאומי חיזוק) אשר מסיטים אותו מהמרכז?

אולי תנסה עם גלגל אחר?


חזרה לפורום