טקסט הודעת פורום
| 6/19/2011 2:49:00 PM |
|
נושא: שייף את הצבע בצד הבולם תאריך: 6/19/2011 2:49:00 PM
מחבר/ת: יורם אפרים
שייף את הצבע בצד הבולם והקליפר.
אולי יש שימסים על ציר הגלגל (בין הקונוס לאומי חיזוק) אשר מסיטים אותו מהמרכז?
אולי תנסה עם גלגל אחר?
|
חזרה לפורום |
|
|