הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2011 6:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רענן שמחי עם תוכן  עזרה - מונגוס Otero או דימונדבק Recoil למתחיל ?
נושא: עזרה - מונגוס Otero או דימונדבק Recoil למתחיל ? תאריך: 6/19/2011 6:33:00 PM
מחבר/ת: רענן שמחי

שלום לכולם,
(לאחר שירדתי מרכישת מותג המדבקה רייבוק)

ללא כניסה למפרט, מי מבינהם עדיף מבחינת שילדה.
בעיקר בנושא היעילות בכביש ושבילים קלילים.

אני שנים "איש שטח" אבל כג´יפאי . לא בטוח כול כך שהרכיבה "תתפוס" אותי,
לכן לא מעוניין להשקיע סכום רב.

הערה -רוכש רק חדש מחנות עם שירות.

תודה מראש למשיבים
רענן

נ.ב- "זנב קשיח" לא בא בחשבון.


חזרה לפורום