נושא: עזרה - מונגוס Otero או דימונדבק Recoil למתחיל ? תאריך: 6/19/2011 6:33:00 PM
מחבר/ת: רענן שמחי
שלום לכולם, (לאחר שירדתי מרכישת מותג המדבקה רייבוק)
ללא כניסה למפרט, מי מבינהם עדיף מבחינת שילדה. בעיקר בנושא היעילות בכביש ושבילים קלילים.
אני שנים "איש שטח" אבל כג´יפאי . לא בטוח כול כך שהרכיבה "תתפוס" אותי, לכן לא מעוניין להשקיע סכום רב.
הערה -רוכש רק חדש מחנות עם שירות.
תודה מראש למשיבים רענן
נ.ב- "זנב קשיח" לא בא בחשבון.
|