טקסט הודעת פורום
6/20/2011 12:19:00 AM
נתן סנד
האם אופני AM מאפשרים רכיבה סבירה גם ב-XC?
נושא:
האם אופני AM מאפשרים רכיבה סבירה גם ב-XC?
תאריך:
6/20/2011 12:19:00 AM
מחבר/ת:
נתן סנד
לפני רכישת אופניים משומשות מצאתי אפשרות לאופני AM במחיר טוב.
אני בד"כ רוכב רכיבה מתונה ברמתXC.
האם כדאי?
חזרה לפורום