טקסט הודעת פורום
| 6/20/2011 5:49:00 PM |
|
נושא: הסיבה שאני רוצה להחליף פדלים תאריך: 6/20/2011 5:49:00 PM
מחבר/ת: נירו ר
החלקה היא לא הבעיה. המכות ממש פוצעות. ואני רוצה דוושה שתתן לי חוויה אחרת. לכן אני רוצה דו שימושי. גם פדל רחב עם ניטים מתכווננים וגם אופציה לנעילה
מכירים את wellgo d10 ? שמעתי עליהם דברים טובים
|
חזרה לפורום |
|
|