הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2011 6:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  בד"כ דו שימושי הוא בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת"
נושא: בד"כ דו שימושי הוא בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת" תאריך: 6/20/2011 6:19:00 PM
מחבר/ת: יוס י

לא מצטיינים בשום אופציה.

בקיצור - תחליט. קליטים או פלאטים.

אם אתה רוצה טיפה יותר תמיכה לכף הרגל, יש פדאלים לקליטים עם כלוב כמו השימאנו 647 או 545 אבל הם בשום אופן לא דו שימושיים.



חזרה לפורום