טקסט הודעת פורום
| 6/20/2011 6:19:00 PM |
|
נושא: בד"כ דו שימושי הוא בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת" תאריך: 6/20/2011 6:19:00 PM
מחבר/ת: יוס י
לא מצטיינים בשום אופציה.
בקיצור - תחליט. קליטים או פלאטים.
אם אתה רוצה טיפה יותר תמיכה לכף הרגל, יש פדאלים לקליטים עם כלוב כמו השימאנו 647 או 545 אבל הם בשום אופן לא דו שימושיים.
|
חזרה לפורום |
|
|