נושא: מעוניין לרכוש אופניים חדשות, בבקשה עזרה קלה תאריך: 6/20/2011 9:28:00 PM
מחבר/ת: מתן לוי
היי, בגדול לא נוסע הרבה, הכוונה להתחיל ככה בסבבה, אתם יודעים.. טיולים פה ושם, מידי פעם לעבודה, בתוך העיר וזה.. הלכתי לכמה חנויות, אני מחפש בסביבות ה 3000 ש"ח חשוב לי כמובן טובות, חברה טובה, יפות לא פחות חשוב ושאתם יודעים.. שאני ישמח מההשקעה כי הסכום אולי נמוך לאופניים מקצועיות אבל בכל זאת.. אז ככה.. במצמן את מרוץ הציעו לי את אופניי ה HARO בלי קפיץ מאחורה, והבולם הקדמי לא ROCK SHOK, לא אומר לי הרבה אבל זו ההצעה ברוק אנד רואד הציעו לי אופני TREK, גם בלי קפיץ אחורי אבל יותר מרשימות, ואמרו לי גם ציוד מלא (לא הכי חשוב אבל נשמע יותר מעניין. מה דעתכם?? זה או זה? או אם אפילו יש המלצות אחרות אשמח לשמוע תודה!
|