טקסט הודעת פורום
| 6/21/2011 12:07:00 PM |
|
נושא: זנב קשיח תאריך: 6/21/2011 12:07:00 PM
מחבר/ת: joni levy
בגדול כדאי להתחיל עם זנב קשיח בכדי לפתח את הטכניקה.
גם ל haro יש זנב קשיח.. מה מביניהם יותר טוב? כנראה שהטרק אבל זה עניין של העדפה אישית ומה שיותר נוח לך.
|
חזרה לפורום |
|
|