הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2011 12:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  joni levy עם תוכן  זנב קשיח
נושא: זנב קשיח תאריך: 6/21/2011 12:07:00 PM
מחבר/ת: joni levy

בגדול כדאי להתחיל עם זנב קשיח בכדי לפתח את הטכניקה.

גם ל haro יש זנב קשיח.. מה מביניהם יותר טוב? כנראה שהטרק אבל זה עניין של העדפה אישית ומה שיותר נוח לך.


חזרה לפורום