נושא: תגובה תאריך: 6/21/2011 5:05:00 PM
מחבר/ת: גוטה גוטה
1.הסגנון רכיבה שלי היום הוא לפי דעתי הוא am . התחלתי ברכיבה xc לפני 4 שנים וככל שעבר הזמן פלשתי יותר ויותר לסינגלים טכנים ושבילים אגרסיבים שמשלבים קפיצות . היום אני משלב הכל ברכיבה . רכיבה מספקת בשבילי כוללת סינלגלים , שבילים , קטעים תלולים , עליות וירידות חלקות ואפילו דהון היל רגוע .. אני רוכב במדבר החם ובצפון הקר . 2. ממבט ראשוני ולאחר בקדיקת רקע אני כמעט סגור על סנטה קרוז בהרכבה אישית ( התקציב נע בין 8000 ל 15000 . לאחר שאני אמכור את שני זוגות האופנים שלי כמובן ונראה כמה אקבל עליהם . 3. מה ההבדל בין אול מאונטיין לtrail ?
|