נושא: תודה רבה לכולם על העזרה תאריך: 6/21/2011 6:57:00 PM
מחבר/ת: נירו ר
ממכם הבנתי שצריך להחליט להתחבר או לא וגואלי זה לא משהו. המון אומרים ואני מאמין שבצדק שכדאי להתחבר. אני רוצה לחכות עם זה עוד קצת אבל עדיין להשתדרג מבחינת הפדלים. החלטתי לאחר סקר שוק ללכת (יותר נכון לדווש) על wellgo wam d-10 שואלים במשקל כולל של כחצי קילו. ורחבים בתקווה בשנה הקרובה לנעלי ספשלייזד ששמעתי עליהם טובות בתחום הנעליים הנוחות.
|