הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2011 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שניר רון עם תוכן  D:
נושא: D: תאריך: 6/21/2011 9:29:00 PM
מחבר/ת: שניר רון

תודה רבה, כנראה שאני אעזוב את הג´יפ הזה,
עדיין אין לי רשיון :laugh: :laugh:


חזרה לפורום