טקסט הודעת פורום
6/21/2011 9:29:00 PM
שניר רון
D:
נושא:
D:
תאריך:
6/21/2011 9:29:00 PM
מחבר/ת:
שניר רון
תודה רבה, כנראה שאני אעזוב את הג´יפ הזה,
עדיין אין לי רשיון :laugh: :laugh:
חזרה לפורום