נושא: מוצר מצוין תאריך: 6/22/2011 7:45:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
הי אני רוכב עם כזה כבר מעל שנה . היום יש את הדגם המשופר 950I . מוצר מצוין . לא דורש הרבה תחזוקה . עובד יפה . נותן תמורה מלאה למחיר . כמו לכל מוצר לפעמים יש תקלות , אך עם תחזוקה טובה ושמירה ניתן להתגבר על הכול . ממליץ בחום . ולד
|