טקסט הודעת פורום
| 6/22/2011 8:29:00 AM |
|
נושא: אין הרבה הבדל תאריך: 6/22/2011 8:29:00 AM
מחבר/ת: joni levy
הבלר נחשבים לפחות אגרסיביים אבל בתכלס כל מה שתעשה עם ההקלר אתה תעשה עם הבלר.
ועוד הבדל זה השיטת שיכוך:
BlurLT2 - VPP Heckler - single pivot
ה- VPP יותר חדש וכנראה גם יותר איכותי.
|
חזרה לפורום |
|
|