הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/22/2011 8:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 6/22/2011 8:53:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום,

אתה מתאר סיגנון רכיבה לאורך כל הסקלה מרכיבת שבילים חלקים (XC) דרך סינגלים טכניים (XC\TRAIL) קפיצות שלמיטב הבנתי מדבריך מדובר בקפיצות של אזור מטר ויותר (AM) ובסוף אתה מקנח בדאון היל(DH) רגוע(אני לא בדיוק מבין מה כוונתך ברגוע) .
לכל סיגנון רכיבה יש את האופנים המתאימות לו ביותר:
ב-XC הדגש הוא על משקל, יעילות פידול וזוויות מתאימות ל-XC ומהלך מתלה קצר (80-100 מ"מ). "נקודת החולשה" באופניים כאלו היא העמידות של השילדה והגלגלים ברכיבה אגרסיבית וקפיצות יותר גבוהות מחצי מטר(פשוט לא בנויות לכך).
ב-TRAIL האופנים ישקלו קצת יותר מהלך המתלה יהיה ארוך יותר בין 120-140 מ"מ בערך והם יהיו עמידים יותר מאופני ה-XC ברכיבה טכנית המשלבת קפיצות של עד כמטר גובה.
ב-AM האופנים ישקלו שוב יותר מה-TRAIL (עמידות על חשבון משקל) המתלה יהיה ארוך יותר בין 150 - 180 מ"מ והם יהיו עמידות יותר יחסית לאופני ה-TRAIL בקפיצות גבוהות ורכיבה אגרסיבית.
ב-FR ו-DH האופנים בגדול מכוונות לירידות בעיקר ועקב כך המשקל,הזוויות ומהלך המתלים (180 מ"מ ויותר) בהתאם.

עקב ריבוי התחומים והשוני הגדול ביניהם קשה אם אתה מכוון לזוג אופנים אחד תהיה חייב להתפשר ביתר סגנונות הרכיבה.
לדוגמא אם ניקח את ההקלר שהם בקטגוריית AM יהיה לך תשלום ברכיבות XC ואני לא בטוח שהם יתאימו לרכיבות דאון היל (השאלה מהי הגדרתך לדאון היל).

התקציב שהגדרת נע בגבולות מאוד רחבים בין 8000 ש"ח ל 15000 ש"ח (פי 2 כמעט).

נראה לי ואני בגדר ממליץ בלבד שכדי להיות יותר ממוקד שבאים לקנות אופנים

מדובר לדעתי האישית בהוצאה לא קטנה של כסף וחשוב להיות מרוצה בסוף העיסקה.

אני ממליץ לך להסתכל גם בבייקסייל יש שם את הבלייר וגם את ההקלר במחירים שפויים והוגנים (ההקלר בפחות מ10000 ש"ח והבלייר בפחות מ-13000 ש"ח).

למה אתה סגור רק על סנטה קרוז?

בהצלחה מקווה שעזרתי

עמיר פלד


חזרה לפורום