הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/22/2011 11:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אפשרי לכבס
נושא: אפשרי לכבס תאריך: 6/22/2011 11:00:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אפשר לכבס את כל הציוד.

בעיקרון, אפשר לכבס את כל הביגוד והמיגון. צריך לשים לב לדברים הבאים:

1. סקוצ´ים - עלולים להידבק לבדים ולהרוס אותם (ליצור שפשופים) לכן מומלץ להצמיד את חלקי הסקוץ´ במלואם. ניתן להפריד פריטים רגישים יותר בציפה של כרית שסגורה באזיקון.

2. ביגוד ללא סחיטה. סחיטה מותחת בגדים ולא מומלץ לבגדי רכיבה אשר רגישים לכך.

3. טמפרטורה. רוכב בקיץ? עובר בנחל? נו... טמפרטורת הזיעה, הגוף והמים מהנחל (אשר מקבלים מהר את טמפרטורת הגוף) כולם מעל 36 מעלות, בצל, בלי להחשיב את השפעת השמש (והיא משמעותית) ולכן אין בעיה לכבס בטמפרטורה מתחת ל-35, הקיימת בכל מכונת כביסה.

4. שוב ביגוד - אני מכבס עם הבגדים הרגילים בבית, אילה שמתכוונים לכבס ב 30 מעלות.

5. חלקי פלסטיק גדולים - גם צבי צב כיבסתי במכונה אבל צריך לשים לב שלא יהיו נקודות שבירות כאשר מכופפים מיגונים גדולים (חוליות מיגון גב)

לא לשכוך מרכך כביסה :cool:

בהצלחה.


חזרה לפורום