נושא: אופניים גנובות תאריך: 6/22/2011 11:50:00 PM
מחבר/ת: שבי א
אי אי אי ערב טוב ידידי. נגעת בנקודה מאוד מאוד כואבת.אולי הכי כואבת אחרי פציעות. אולי אני שוב אשמע חסר אמונה וחסר אמון במערכות השלטוניות בארץ אבל יש מערך אפילו יותר קפדני ומדויק 1.יש מספרי שלדה לכל רכב בארץ 2.יש מספר רישוי לכל רכב בארץ 3.יש מאגר נתונים במשרד התחבורה 4. יש כזה גם במשטרה \בצה"ל\השב"כ ומי יודע איפה עוד הרכבים הנגנבים ערכם הכלכלי גבוהה מאופניים וערכם הרגשי כנ"ל
למישהוא מזיז משהוא ? אלפי כלי רכב נגנבים בשנה .חוץ מאיזה "מבצע" מתוקשר ש"משטרת ישראל" מוציאה פעם בחצי יובל אתה ראית משהוא?? לפני שנה או משהוא כזה המשטרה תפסה בתל אביב מחסן ובו עשרות אם לא מאות זוגות אופנים. שמעת שתלו משהוא בככר העיר?? הוא נכנס לכלא לאיזה יום יומיים שעה שעתיים ושלום על ישראל
גנב נשאר גנב אפילו אם קשה לו יותר לגנוב אבל הוא יחשוב פעמיים או שלוש אם כשנתפוס אותו ונפוצץ אותו ישר לבית חולים ושיצא משם רק על כסא גלגלים (אני מוכן לנדב את גלגלי אופני)
אבל ....שוב.....ושוב...אין... עם...מי...לדבר... נהינו (בכאב עמוק אני מודה) מדינה של קוקסינלים
:mad: :mad:
|