הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2011 5:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל צדוק עם תוכן  יש לי כזה כבר חצי שנה לערך
נושא: יש לי כזה כבר חצי שנה לערך תאריך: 6/23/2011 5:41:00 PM
מחבר/ת: ישראל צדוק

מחזיק מעמד, יש לחזק ברגים לפני הרכבה, אצלי עף בורג אחרי מספר הובלות :D. אצלי יושב גבוה (מאזדה דמיו) כאשר המשען העליון על החלון, לכן הלוחית והפנסים גלויים לאחר פירוק גלגל קדמי. סה"כ מחיר מעולה ואיכות מעולה למחיר, אין חוו"ד על אמינות לאורך זמן.




חזרה לפורום