נושא: יש לי כזה כבר חצי שנה לערך תאריך: 6/23/2011 5:41:00 PM
מחבר/ת: ישראל צדוק
מחזיק מעמד, יש לחזק ברגים לפני הרכבה, אצלי עף בורג אחרי מספר הובלות :D. אצלי יושב גבוה (מאזדה דמיו) כאשר המשען העליון על החלון, לכן הלוחית והפנסים גלויים לאחר פירוק גלגל קדמי. סה"כ מחיר מעולה ואיכות מעולה למחיר, אין חוו"ד על אמינות לאורך זמן.
|