טקסט הודעת פורום
| 6/23/2011 9:34:00 PM |
|
נושא: מתלבט בקניית אופני ז"ק בין 2 דגמים תאריך: 6/23/2011 9:34:00 PM
מחבר/ת: קובי
trek 6000 או specialized rockhopper comp שניהם נראים טוב, מרגישים טוב ומחירם די דומה, לא יצא לי לנסות עוד דגמים באותה רמת מחיר. מה אתם אומרים?
|
חזרה לפורום |
|
|