נושא: ראיתי בעבר שהם הוציאו גם דגמי קרבון ואנשים פשוט תאריך: 6/24/2011 10:19:00 AM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
התחננו למכור אותם, זה מרגיש כמו שאיש עסקים לקח את השם של ג´יפ יצר קשר עם איזו חברת אופני מדבקה בסין, כאילו חסר כאן ה"לב" של רוכב שמייצר אופניים. הייתי ממליץ מנסיון על ספשלייזד הרד רוק.
|