נושא: פרוק של צמיג UST תאריך: 6/24/2011 10:28:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
שלום חברים. אני מנסה להחליף צמיג לחדש, יש לי tubeless UST, בהנוכחי הוא Crossmark. רוכב איתי כבר שנתיים, לאחרונה התחיל להתפנצ´ר לאיתים קרובות, חומר עוזר אך כבר לא מחזיק לחץ כפי שהיה. זמן להחליפו. אני מחליף שוב לאותו דגם. יש לי בעיה היותר רצינית ממשחשבתי לחלץ את הצמיג הישן מהחישוק. לא מצליח לא בידיים ולא עם כפות, הוא פשות נדבק כך שלא עוזר כלום. חתחתי אותו לאורך - באמת בדפנות (קצה) נדבקו מאוד חזק לחישוק, אפילו במצב חתוח לא מצליח להפריד אותם (ב כוח זה לא הבעיה :-)). האם יש פטנט להתגבר על זה ? איך אתם מחלצים צמיג UST מהחישוק UST ?
|