נושא: אתה צריך גם להחליף גלגלים תאריך: 6/24/2011 7:46:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
כאשר עוברים מ - V BRAKE לDISC
חייבים להחליף גם גלגלים וגם ברקסים (וכמובן עבודה של מי שעושה את זה)
בקיצור סיפרו לא זול ולא שווה לדעתי לעשות זאת באופנים שלך
שתשדרג תקנה כבר עם דיסק
דרך אגב בתור אחד שנסע על ה-TREK4300 VBRAKE הברקסים היו סבירים אולי
אתה צריך לכוןן אותם או לבדוק מה לא תקין כי גם VBRAKE צריך לעצור בצורה סבירה
עמיר פלד
|