נושא: חייב בעזרה תאריך: 6/26/2011 2:42:00 PM
מחבר/ת: tomemr barak
שלום רב
אני רוכב כבר די הרבה זמן על אופני מדבקה (למרות שהם היו מדבקה הם עברו די הרבה התעללות) - והחלטתי שהגיע הזמן לעבור לאופניים קצת יותר רציניות
אני רוכב בעיקר בשבילים אך גם לא מעט קפיצות (יחסית קטנות)
אני מעוניין לקנות אופני יד שניה, זנב קשיח - שלא יהיו כבדות מידי (בדומה לאופניים שיש לי עכשיו) ויתאימו לרכיבות שבילים עם קצת אקסטרים (קפיצות וירידות מהירות)
התקציב שלי הוא כ 2,500 ש"ח
אני אשמח להמלצות מאנשים שמבינים
|