נושא: כל כך הייתי במצב שלך תאריך: 6/27/2011 8:25:00 AM
מחבר/ת: דודי גרי
מכיר זאת מקרוב , התחלתי באופני בסידן (כן כן , לא לצחוק ) ואחרי תקופה קצרה שהבנתי שזה תחביב שאני רוצה לפתח רכשתי אופני יד שנייה kona סינדר קון, עד היום אני מתגעגע אליהם , אין סינגל שהן לא עמדו בו בגאווה , ועלו לי משהו כמו 1500 ש"ח כמובן שלא הסתפקתי בזה , אחרי שנה של קריעה על הkona קניתי ב10,000 את ה felt שעליהן אני עדיין רוכה ונהנה . מקווה שעזרתי בסיפורי כדי להעביר אליך את השתלשלות הדברים נכון .
תרכב ותהנה.
|