הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2011 8:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי גרי עם תוכן  כל כך הייתי במצב שלך
נושא: כל כך הייתי במצב שלך  תאריך: 6/27/2011 8:25:00 AM
מחבר/ת: דודי גרי

מכיר זאת מקרוב , התחלתי באופני בסידן (כן כן , לא לצחוק ) ואחרי תקופה קצרה שהבנתי שזה תחביב שאני רוצה לפתח רכשתי אופני יד שנייה kona סינדר קון, עד היום אני מתגעגע אליהם , אין סינגל שהן לא עמדו בו בגאווה , ועלו לי משהו כמו 1500 ש"ח כמובן שלא הסתפקתי בזה , אחרי שנה של קריעה על הkona קניתי ב10,000 את ה felt שעליהן אני עדיין רוכה ונהנה .
מקווה שעזרתי בסיפורי כדי להעביר אליך את השתלשלות הדברים נכון .

תרכב ותהנה.


חזרה לפורום