טקסט הודעת פורום
| 6/27/2011 8:26:00 AM |
|
נושא: חחח.... תאריך: 6/27/2011 8:26:00 AM
מחבר/ת: דודי גרי
צר לי על כך שאני חולק על דבריך , אני עובד ברחוב החשמונאים וחרשתי את כל החנויות פה , ב2500 ש"ח הוא לא יצליח למצוא משהו בכלל ... הייתי ממליץ על יד 2 או פה באתר הרים
|
חזרה לפורום |
|
|