הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2011 8:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי גרי עם תוכן  חחח....
נושא: חחח.... תאריך: 6/27/2011 8:26:00 AM
מחבר/ת: דודי גרי

צר לי על כך שאני חולק על דבריך , אני עובד ברחוב החשמונאים וחרשתי את כל החנויות פה , ב2500 ש"ח הוא לא יצליח למצוא משהו בכלל ...
הייתי ממליץ על יד 2 או פה באתר הרים


חזרה לפורום