הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2011 8:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tomemr barak עם תוכן  דודי אני מסכים איתך
נושא: דודי אני מסכים איתך  תאריך: 6/27/2011 8:37:00 AM
מחבר/ת: tomemr barak

דודי אני מסכים איתך 2,500 ש"ח זה באמת לא מספיק לאופניים חדשות
ולכן אני מחפש יד שניה ואני מחפש אופני זנב קשיח


הסתכלתי באתר יד-2 ויד שם מבחר מטורף ואין לי מושג איפה להתחיל :confused:

הסתכלתי על המחירים שמוכרים אופניים זנב קשיח וראיתי הרבה מאוד במסגרת ה 1000 - 1500 (מרידה GT וטרק)

אז נראה לי שבמחיר של 2,500 אני אמור לקבל אופניים די טובות

אני אשמח אם תוכלו לתת לי עזרה בדגמים מומלצים ומה כדאי להתעמק כאשר אני קונה אופניים (הילוכים, סוג מתלים, בלמים וכו´)







חזרה לפורום