טקסט הודעת פורום
| 6/27/2011 5:52:00 PM |
|
נושא: בהצלחה!!! תאריך: 6/27/2011 5:52:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
וכן - אתה תמצא דגמים שכחשים עולים בערך כפול - וזה כבר ממש מחיר מצוין לז"ק. רק כמו שצחי אמר - בדוק טוב את האופניים, ואם אפשר קח לחנות לבדיקה. עדיף להשקיע 50-100 שקל בבדיקה של מומחה :laugh:
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|