נושא: סרטון מחאה נגד רשות הטבע והגנים תאריך: 6/27/2011 8:37:00 PM
מחבר/ת: קובי יונתן
רוכבי אופני השטח אינם אויבי הטבע להפך,אוהבי ושומרי הטבע והארץ. הקריאה היא לביצוע רפורמות מצד הרט"ג שתאפשר רכיבה בשטחים רבים יותר ברחבי הארץ,לא תתנהג אל רוכבי אופניי השטח כפורעי חוק ולשינוי המציאות הרואה באופניים כלי רכב. אני תיקווה שסרטון מחאה זה יופץ על ידכם,יגיע למקומות הנכונים ויביא לשינוי המיוחל.
הנה הקישור: http://www.youtube.com/watch?v=eWrJ09aYc5Q
|