הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2011 10:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tomemr barak עם תוכן  מה דעתכם על טרק 6000
נושא: מה דעתכם על טרק 6000 תאריך: 6/28/2011 10:04:00 AM
מחבר/ת: tomemr barak

הסתכלתי במפרט של האופניים האלה והם נראות מרשימות

האם משהוא מכיר אותם ויכול לתת חוות דעת ?


חזרה לפורום