טקסט הודעת פורום
6/28/2011 10:04:00 AM
tomemr barak
מה דעתכם על טרק 6000
נושא:
מה דעתכם על טרק 6000
תאריך:
6/28/2011 10:04:00 AM
מחבר/ת:
tomemr barak
הסתכלתי במפרט של האופניים האלה והם נראות מרשימות
האם משהוא מכיר אותם ויכול לתת חוות דעת ?
חזרה לפורום