הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2011 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי ד עם תוכן  רעשים בדיווש
נושא: רעשים בדיווש תאריך: 6/28/2011 9:23:00 PM
מחבר/ת: קובי ד

ברשותי TREK 4300 כ 8 חודשים. כאשר אני מתחיל לדווש הדיווש שקט. אם אני מפעיל כוח בדיווש, למשל בעלייה, אז לאחר מכן בכל דיווש במאמץ קטן יש רעשים. בנסיעה הבאה ביום אחר שוב בהתחלה הדיווש שקט וחוזר חלילה. נראה לי שהרעשים מאיזור גלגל השיניים הקדמי אך אני לא בטוח. הרעשים קורים בכל קומבינציה של הילוך. מוכר האופניים עשה נסיעת מבחן אך לדבריו לא שמע רעשים. מה יכולה להיות סיבת הרעש ?


חזרה לפורום