הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2011 5:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  טכנית, זה אפשרי, אבל...
נושא: טכנית, זה אפשרי, אבל... תאריך: 6/29/2011 5:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם יצרן הצמיגים וגם יצרני חומרי האיטום (סטאן וג´ו) ממליצים שלא לעשות זאת.
נוזל האיטום עושה משהו לא טוב לצמיג, וישנם לא מעט סיפורים על צמיגים חדשים שנהרסו בעקבות שימוש בחומר. זה לא תמיד קורה, ויש גם סיפורים הפוכים.

אישית לא הייתי לוקח את הסיכון - מעבר לסיכוי להרוס צמיג יקר, יש סיכוי שהצמיג יכזיב בעת רכיבה, וזה כבר כואב לא רק בכיס...

בוקר טוב


חזרה לפורום