הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2011 10:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל אוחיון עם תוכן  התלבטות בין AVID ל SHIMANO
נושא: התלבטות בין AVID ל SHIMANO תאריך: 6/29/2011 10:19:00 AM
מחבר/ת: גל אוחיון

יש לי שתי בלמים בבית שאני מתלבט מה מביניהם מתאים לי לעשות דאון היל מה שמורכב כרגע על האופניים שלי זה SHIMANO XT 4 PISTON ההתלבטות שלי אם להחליף אותו לAVID CODE 4 PISTON מה כדי לי .?
תודה רבה


חזרה לפורום