טקסט הודעת פורום
| 6/29/2011 10:19:00 AM |
|
נושא: התלבטות בין AVID ל SHIMANO תאריך: 6/29/2011 10:19:00 AM
מחבר/ת: גל אוחיון
יש לי שתי בלמים בבית שאני מתלבט מה מביניהם מתאים לי לעשות דאון היל מה שמורכב כרגע על האופניים שלי זה SHIMANO XT 4 PISTON ההתלבטות שלי אם להחליף אותו לAVID CODE 4 PISTON מה כדי לי .? תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|