הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2011 2:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון משה עם תוכן  מה דעתכם על CARRERA SPICY 2
נושא: מה דעתכם על CARRERA SPICY 2 תאריך: 6/29/2011 2:47:00 PM
מחבר/ת: ירון משה

ראיתי אותם בחנות בירושלים עשיתי עליהם סיבוב הן נראות ממש סבבה
אבל אני רוצה לשמוע עוד חוות דעת עליהם


חזרה לפורום