טקסט הודעת פורום
6/29/2011 2:47:00 PM
ירון משה
מה דעתכם על CARRERA SPICY 2
נושא:
מה דעתכם על CARRERA SPICY 2
תאריך:
6/29/2011 2:47:00 PM
מחבר/ת:
ירון משה
ראיתי אותם בחנות בירושלים עשיתי עליהם סיבוב הן נראות ממש סבבה
אבל אני רוצה לשמוע עוד חוות דעת עליהם
חזרה לפורום