טקסט הודעת פורום
| 6/30/2011 6:54:00 AM |
|
נושא: Trance x2 תאריך: 6/30/2011 6:54:00 AM
מחבר/ת: שגיא השרון
בוקר טוב לכל הרוכבים .
רציתי לשאול לגבי האופנים סיקור כללי שלכם. ולמי שיש את האופנים אז מה הוא אמר שווה קניה או לא ומה הבדלים בין הטרנס 1/2/3
תודה לעוזרים
|
חזרה לפורום |
|
|