נושא: ההבדלים בין הדגמים תאריך: 6/30/2011 3:13:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
שגיא שלום,
אני רוכב על TRANCE X עם איבזור של TRANCE X1 ואני מאוד ממליץ עליהם בייחוד בכל
הסינגלים הטכניים ובייחוד בירידות וקפיצות.
בקשר להבדלים:
TRANCE X3 מגיע עם בולם אחורי FOX FLOAT R ועם מזלג FOX FLOAT R ועם רמת גימור DEORE.
TRANCE X2 מגיע עם בולם אחורי FOX FLOAT RP2 ועם מזלג FOX FLOAT RL ועם רמת גימור SLX.
TRANCE X1 מגיע עם בולם אחורי FOX FLOAT RP23 ועם מזלג FOX FLOAT RL FIT (שיטת השיכוך החדשה של FOX שמשתמשת בפחות שמן ועקב כך המזלג יותר קל) ועם רמת גימור XT (כולל גלגלי XT).
לדעתי האישית אם אתה רוכב את רוב רכיבותיך בסינגלים אין צורך בנעילה במזלג הקידמי בבולם האחורי מומלץ שיהיה פרופדל (אם אפשר לשדרג במעמד הקנייה) אבל גם לא חובה לדעתי.
בקיצור אם התקציב מהווה מגבלה הייתי הולך על ה-TRANCE X3 אם אפשר למשוך לכיוון
ה-TRANCE X2 מומלץ.
אני לא משתמש לא בנעילת מזלג ולא בכיוון קומפריישן, מה שכן אני משתמש בפרופדל של
הבולם האחורי.
מקווה שעזרתי
עמיר פלד
|