הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2011 10:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן שני עם תוכן  אבד שעון סקטור שחור בסינגלים בבן-שמן.
נושא: אבד שעון סקטור שחור בסינגלים בבן-שמן. תאריך: 7/1/2011 10:48:00 AM
מחבר/ת: מתן שני

אבד שעון סקטור שחור בסינגלים בבן-שמן.
השעון אבד היום (יום שישי ה-1 ביולי)

את השעון קיבלתי לחתונה לפני יותר מעשור, והוא בעל ערך סנטימנטלי.
אינני יודע מיקום של הנפילה שלו, אבל אם מצאתם אתן סימנים.

תודה מראש, מתן.


חזרה לפורום