נושא: אבד שעון סקטור שחור בסינגלים בבן-שמן. תאריך: 7/1/2011 10:48:00 AM
מחבר/ת: מתן שני
אבד שעון סקטור שחור בסינגלים בבן-שמן. השעון אבד היום (יום שישי ה-1 ביולי)
את השעון קיבלתי לחתונה לפני יותר מעשור, והוא בעל ערך סנטימנטלי. אינני יודע מיקום של הנפילה שלו, אבל אם מצאתם אתן סימנים.
תודה מראש, מתן.
|