הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2011 4:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  המפרט של המרידה קצת יותר טוב לטעמי
נושא: המפרט של המרידה קצת יותר טוב לטעמי תאריך: 7/1/2011 4:18:00 PM
מחבר/ת: יוס י

אבל אין לי ניסיון ברכיבה על אף אחד מהם.

סה"כ מפרטי כניסה לאופני שיכוך מלא ואין כאן קסמים - you get what you pay for.

ה Dakar דגם מאד ותיק (אפילו הייתי אומר מיושן) עם זויות קהות יחסי ותנוחת XC קלאסית.
הזויות של המרידה מבטיחות יותר פוטנציאל ל All Mountain ולרכיבה טכנית (יהיו יותר ורסטיליים ויותר סלחניים בירידות וקטעים טכניים)




חזרה לפורום