נושא: המפרט של המרידה קצת יותר טוב לטעמי תאריך: 7/1/2011 4:18:00 PM
מחבר/ת: יוס י
אבל אין לי ניסיון ברכיבה על אף אחד מהם.
סה"כ מפרטי כניסה לאופני שיכוך מלא ואין כאן קסמים - you get what you pay for.
ה Dakar דגם מאד ותיק (אפילו הייתי אומר מיושן) עם זויות קהות יחסי ותנוחת XC קלאסית. הזויות של המרידה מבטיחות יותר פוטנציאל ל All Mountain ולרכיבה טכנית (יהיו יותר ורסטיליים ויותר סלחניים בירידות וקטעים טכניים)
|