נושא: merida תאריך: 7/1/2011 5:55:00 PM
מחבר/ת: שרון ק
צחור שלום. אמנם אני רוכב על מרידה 140 אבל ההבדל המהותי הוא באורך הבולם הקדמי. באופן אישי אני מרוצה מאוד מהאופניים- הן פשוט עושות כמעט הכל.( והם לא המרידה הראשונות שלי). קח בחשבון כאשר אתה משווה כי המפרט מבטיח יותר ובכל זאת יש לך 30 הילוכים במרידה דבר שעוזר לי לפחות בעליות . כמו כן בולם ROCK SHOX איכותי. בהצלחה בבחירתך
|