הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2011 5:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון ק עם תוכן  merida
נושא: merida תאריך: 7/1/2011 5:55:00 PM
מחבר/ת: שרון ק

צחור שלום.
אמנם אני רוכב על מרידה 140 אבל ההבדל המהותי הוא באורך הבולם הקדמי.
באופן אישי אני מרוצה מאוד מהאופניים- הן פשוט עושות כמעט הכל.( והם לא המרידה הראשונות שלי).
קח בחשבון כאשר אתה משווה כי המפרט מבטיח יותר ובכל זאת יש לך 30 הילוכים במרידה דבר שעוזר לי לפחות בעליות .
כמו כן בולם ROCK SHOX איכותי.
בהצלחה בבחירתך


חזרה לפורום