נושא: רכיבת שטח עם שעון גרמין תאריך: 7/2/2011 12:18:00 AM
מחבר/ת: David Ki
לאחרונה קניתי שעון תוצרת גרמין 405cx. אם משהו היה יכול לזרוק לפה קצת מידע, איך אפשר לטעון לתוכו מסלולים, ניסה לרכוב איתו באופניים, איך מעבירים אותו לרשת של UTM:UPS (כרגע על רשת אמריקאית) ובכלל יש לו מידע לזרוק בנושא.
תודה רבה
|