הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2011 3:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור שרייבר עם תוכן  מה עדיף בבולם הקידמי אויר או שמן או משולב?
נושא: מה עדיף בבולם הקידמי אויר או שמן או משולב? תאריך: 7/3/2011 3:21:00 PM
מחבר/ת: מאור שרייבר

בולם קידמי מה עדיף
אויר או שמן או משולב?
מה ההבדל בינהם?


חזרה לפורום