טקסט הודעת פורום
7/3/2011 3:21:00 PM
מאור שרייבר
מה עדיף בבולם הקידמי אויר או שמן או משולב?
נושא:
מה עדיף בבולם הקידמי אויר או שמן או משולב?
תאריך:
7/3/2011 3:21:00 PM
מחבר/ת:
מאור שרייבר
בולם קידמי מה עדיף
אויר או שמן או משולב?
מה ההבדל בינהם?
חזרה לפורום